راهنمای خرید آبمیوه گیری
نوشته شده توسط : ahora

Amazon.com: Juicer Machines Centrifugal Juice Extractor for Whole Fruit and  Vegetables, BPA-Free, Dual Speed and Overheat Overload Protection,  Anti-drip and Detachable Stainless Steel Citrus Juicer, Included Brush:  Kitchen & Dining

راهنمای خرید آبمیوه گیری مطابق با استانداردهای بین المللی
مطمئنا کلمه استاندارد به گوشتان خورده است، استاندارد مجوزی ست که هر کالا و یا خدماتی پس از گذر از فرآیند آزمون، با تایید و یا رد مواجه می شود. گذر از فرآیند آزمون و اخذ مجوز استاندارد، بیانگر کیفیت و قابلیت عرضه آن در بازار داخلی و خارجی می باشد.

همه محصولات برای اینکه بتوانند راهی بازار شوند و به فروش برسند باید دارای یکسری از استانداردهای اجباری باشند که در برخی موارد در استانداردهای محصولات، رتبه بندی نیز وجود دارد.
ما در راهنمای خرید آبمیوه گیری به شما پیشنهاد می کنیم، دستگاه آبمیوه گیری‌ ای بخرید که دارای استانداردهای بالاتری می باشد چرا که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
راهنمای خرید آبمیوه گیری بر اساس توان مصرفی
از آنجا که توان مصرفی، آیتمی ست که رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه و میزان مصرف برق آن دارد، می بایست با جدیت مد نظر قرار گیرد.

واحد توان مصرفی را با وات W نامگذاری می کنند.
مقدار وات اغلب بر روی برچسب مشخصات دستگاه قید می گردد و در صورت عدم وجود آن، با محاسبه توان مصرفی، مقدار وات را بدست بیاورید.
دستگاه های آبمیوه گیری اغلب قدرتی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات دارند پس در هنگام خرید این نکته راهنمای خرید آبمیوه گیری را نیز مد نظر قرار دهید.
راهنمای خرید آبمیوه گیری پر سرعت
بدون شک هر مشتری سرعت یک آبمیوه گیری را با شمارش عقربه ثانیه ساعت می سنجد و در اینجا موتور است که میزان سرعت را کم و زیاد می کند و یا باعث کاهش و یا افزایش بازدهی آن می شود.

هر چه سرعت چرخش موتور آبمیوه گیری بیشتر باشد، بازدهی آن نیز افزایش می یابد البته نوع و جنس تیغه دستگاه آبمیوه گیری نیز در سرعت بخشیدن به کارایی دستگاه نقش بسزایی دارد.
این تیغه باید از مواد مرغوبی چون استیل درجه یک ساخته شود تا در مقابل رطوبت و شستشو آسیبی نبیند.
توجه به این نکته مندرج در راهنمای خرید آبمیوه گیری را در خصوص موتور و تیغه دستگاه آبمیوه گیری کاملاً جدی بگیرید.
راهنمای خرید آبمیوه گیری مناسب بر اساس قیمت
جای تعجب نیست که همیشه هنگام خرید به جیبتان نگاه می کنید و کالایی را مطابق با مبلغی که برایش در نظر گرفتید انتخاب می کنید.

پس از آنکه از نظر مبلغ خیالتان راحت شد، کارایی دستگاه را ارزیابی می کنید. با توجه به اطلاعاتی که در راهنمای خرید آبمیوه گیری عنوان می شود و تطبیق جیب با آنچه که نیاز دارید، مبلغ مد نظرتان را برای خرید دستگاه مشخص کنید.
از آنجا که آبمیوه گیری های متنوع و متعددی با رنج قیمت متفاوت در بازار عرضه می شود، شما باید به دنبال دستگاهی باشید که مقرون به صرفه باشد و در ازای هزینه ای که برای خرید آن می پردازید، امکانات مد نظرتان را در اختیارتان قرار دهد.

راهنمای خرید آبمیوه گیری های برندهای معتبر
برندهای متنوع و بسیاری در زمینه لوازم خانگی به خصوص آبمیوه گیری شهرت زیادی دارند. بین برندهای داخلی و خارجی رقابت زیادی وجود دارد و هر کدام برای جذب مشتری بیشتر، تلاش فراوان می کنند.

البته در برخی موارد نیز برخی محصولات بصورت بازار انحصاری تبدیل می شود.
با توجه به تنوع موجود در بازار و سردرگمی حاصل از آن می توانید با مطالعه راهنمای خرید آبمیوه گیری، با خیال راحت برند مد نظر خود را از میان برندهای داخلی و خارجی آبمیوه گیری انتخاب کنید.
برندهای داخلی نظیر پارس خزر و برندهای خارجی نظیر مولینکس، فیلیپس، پاناسونیک، فونیکس، بوش، براون، فلر، ناسا الکتریک و … حرفی برای گفتن دارند و تا کنون بازار خوبی پیدا کرده اند.
اهمیت زیبایی و شیک بودن دستگاه در راهنمای خرید آبمیوه گیری
شیک بودن، زیبایی و نمای ظاهری دستگاه یکی از نکاتی ست که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

راهنمای خرید آبمیوه گیری به شما پیشنهاد می دهد دستگاهی مطابق با سلیقه و دیزاین آشپزخانه خودتان انتخاب کنید.
هر چند زیباییِ مطلق به معنای کارآمدی دستگاه نیست؛ اما شما قطعاً دستگاهی را انتخاب خواهید کرد که هم خوب کار کند و هم جلوه خاصی به نمای آشپزخانه شما بدهد.
یادتان باشد شما بهترین معمار و طراح زندگی خودتان هستید، پس بهترین ها را برای خودتان انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: خرید آبمیوه گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: